Takie wydarzenia to nie tylko okazja do spotkań, wymiany doświadczeń i inspiracji. To przede wszystkim możliwość poznania realnych spostrzeżeń profesjonalistów i praktyków branży hotelarskiej oraz sektora turystycznego, a także przedstawicieli władz miasta. Dyskusje, które tam odbywają się, wspierają wspólne działania na rzecz promocji Krakowa – miasta wyjątkowego i niepowtarzalnego.
Fot. Krakow Convention Bureau
NAJCIEKAWSZE WNIOSKI Z WYDARZENIA
Czy Kraków może stać się „nowym Wiedniem”?
Rafał Romanowski przedstawił doświadczenia Wiednia w zakresie promocji miasta i zadał pytanie, czy Kraków może i chce iść tą samą drogą. Może lepiej być pierwszym Krakowem, niż drugim Wiedniem?
Innowacyjne inicjatywy przyciągające turystów
Dr n. med. Piotr Gajewski oraz Dariusz Starowicz podzielili się przykładami przedsięwzięć, które corocznie przyciągają odwiedzających do Krakowa. Te inspiracje pokazują, jak wiele możemy zyskać dzięki kreatywności i dobrej organizacji wydarzeń.
Segment Premium – wyzwania i możliwości
Panel poświęcony gościom segmentu premium pokazał codzienne wyzwania zarówno hotelarzy, jak i całego miasta, a także możliwości współpracy i wsparcia, jeśli tylko będzie taka okazja. Dyskusję prowadził Rafał Stanowski, a wymiana poglądów była niezwykle wartościowa i inspirująca.
SPOTKANIA, KTÓRE ZOSTAJĄ W PAMIĘCI
Warto było zobaczyć w jednym miejscu tyle znajomych twarzy – to przypomnienie, że branża hotelarska i turystyczna w Krakowie tworzy silną, wspierającą się społeczność. Całe wydarzenie poprowadziła Małgorzata Przygórska-Skowron z Kraków Convention Bureau – dziękujemy za świetną organizację i już nie możemy się doczekać kolejnego spotkania!