Hotel Swing, Kraków
Hotel Swing, Kraków
Inspiracje z 7. Kongresu Ludzi Marketingu

Inspiracje z 7. Kongresu Ludzi Marketingu

Dátum príchodu 23 októbra 2025
Dátum odletu 24 októbra 2025
16 októbra 2025

Czy wiedzieliście, że już ponad 52% wszystkich treści w internecie to te generowane przez sztuczną inteligencję? Jakie wyzwania niesie to dla marketingu i świata mediów społecznościowych? Na te i wiele innych pytań szukali odpowiedzi uczestnicy 7. Kongresu Ludzi Marketingu, organizowanego przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

Podczas kongresu w auli WSZOP nasz zespół sprzedaży i marketingu miał okazję wrócić na chwilę do szkolnej ławy – tym razem po solidną dawkę wiedzy, inspiracji i świeżych pomysłów od ekspertów świata marketingu.

POWRÓT DO KORZENI KOMUNIKACJI

Paweł Tkaczyk zabrał uczestników w nostalgiczną podróż do czasów sprzed ery Internetu – do momentu, gdy „Just 5” rozbrzmiewało w radiu, a magazyny jak Bravo były źródłem informacji i trendów. Jego prelekcja przypomniała, jak bardzo zmieniła się nasza percepcja świata i komunikacji – oraz że młodsze pokolenia nie znają już życia „poza siecią”.

AI I PRAWO - PUŁAPKI, KTÓRE WARTO ZNAĆ

Sporo emocji wzbudził wykład mec. Jarosława Góry pt. „Prawne pułapki AI”. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jakie ryzyka niesie korzystanie z treści generowanych przez sztuczną inteligencję – od nieświadomych plagiatów po naruszenia dóbr osobistych. To temat szczególnie aktualny w kontekście dynamicznie rozwijających się narzędzi technologicznych.

GRYWALIZACJA, PROMPTOWANIE I NOWE HORYZONTY MARKETINGU

Z kolei Marcin Pałys przedstawił ciekawe przykłady wykorzystania grywalizacji w komunikacji marketingowej, a Wojciech Ptaś opowiedział o możliwościach (i ograniczeniach) pracy z promptami oraz weryfikacji tekstów tworzonych przez AI.

Spotkanie pełne było ciekawych przykładów, anegdot i inspiracji, które na długo zostaną z uczestnikami.

Takie wydarzenia przypominają, jak ważna jest ciągła wymiana wiedzy i doświadczeń – również w branży hotelarskiej, gdzie autentyczność przekazu i zrozumienie nowych technologii są dziś kluczowe.

mobile nav bg
Pozri na mape

S cieľom poskytovať služby na najvyššej úrovni používa webová lokalita súbory cookie uložené v pamäti vášho prehliadača. Podrobnosti o účele ich používania vrátane spracovania údajov o činnosti používateľa a personalizácie reklám a možnosti zmeny nastavení súborov cookie nájdete na Zásady ochrany osobných údajov.
Kliknutím na tlačidlo PRIJMÚŤ VŠETKO vyjadrujete súhlas s používaním technológií, ako sú súbory cookie, a so spracovaním Park Wodny w Krakowie Spółka Akcyjna, Dobrego Pasterza 126, 31-416, Kraków , vaše osobné údaje zozbierané online, ako sú IP adresy a identifikátory súborov cookie, na analytické a marketingové účely (vrátane automatizovaného prispôsobovania reklám vašim záujmom, merania ich účinnosti a spracovania údajov používateľov na analytické účely). Nastavenia súborov cookie a konkrétne preferencie súhlasu môžete zmeniť vo svojom nastaveniach.

Správa nastavení ochrany osobných údajov
Nevyhnutné súbory cookie

Súbory cookie potrebné na prevádzku služieb dostupných na webovej lokalite, ktoré vám umožňujú prezerať ponuky alebo vykonávať rezervácie, podporujú bezpečnostné mechanizmy vrátane: overovania používateľov a odhaľovania podvodov. Tieto súbory cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky. Nevyžadujú si váš súhlas.

Analytické súbory cookie

Súbory cookie, ktoré nám umožňujú zhromažďovať informácie o vašom používaní webovej stránky s cieľom optimalizovať jej fungovanie a prispôsobiť ju vašim očakávaniam. Súhlasom s týmito súbormi cookie vyjadrujete súhlas so spracovaním údajov o vašej činnosti na webovej lokalite na analytické účely.

Marketingové súbory cookie

Súbory cookie, ktoré nám umožňujú zobrazovať marketingový obsah prispôsobený vašim preferenciám a zasielať vám oznámenia o marketingových ponukách, ktoré zodpovedajú vašim záujmom, vrátane informácií o vašej aktivite, produktoch a službách správcu webovej stránky a tretích strán. Súhlas s týmito súbormi cookie znamená, že vaše údaje môžu byť použité na prispôsobenie reklamy a analýzu účinnosti našich reklamných kampaní.

Vaše preferencie ešte neboli uložené