Planujesz wydarzenie biznesowe w Krakowie? Nasz hotel oferuje profesjonalne zaplecze do organizacji konferencji i spotkań biznesowych. Dysponujemy siedmioma nowoczesnymi i klimatyzowanymi salami, a największa może komfortowo pomieścić nawet 350 Gości. Niezależnie od skali przedsięwzięcia, zapewniamy idealną przestrzeń, profesjonalne wsparcie i doskonałą lokalizację przy ul. Dobrego Pasterza 124.
Zorganizuj swoje wydarzenie z nami i postaw na gwarancję sukcesu.
Fokstrot is a spacious and bright conference room. It has large windows, thanks to which it has full access to daylight and direct access to the outside courtyard, hotel terrace and the green area around the hotel.
Milonga is the second largest conference room. There are 2 pillars inside that limit certain settings in the room. It can be combined with Fosktrot.
Charleston is a spacious, bright conference room with large full-length windows and full natural daylight with the option of blackout. There is carpet on the floor. It can be connected with the Business Room.
Swing is our largest multi-functional conference room. It is very bright, glazed with large windows, of course with the possibility of blackout. It leads directly to the hotel terrace and the green area around the hotel.
Biznes Club is a great place for a training in a small group or business meetings, which very often need a netural ground. Biznes Club gives a space for intimate nature of meeing.
Tango VIP Room is an ideal option for a small business meeting. Decorated in an elegant and modern style.
The Retro Room was created on the basis of a music club in the style of the 1920s. If you are looking for a unique setting for your meeting or party, this will be the jackpot.
Nasz hotel z salami konferencyjnymi w Krakowie to odpowiedź na potrzeby nawet najbardziej wymagających organizatorów. Rozumiemy, że sukces wydarzenia zależy od detali, dlatego oferujemy nie tylko przestrzeń, ale kompleksowe wsparcie na każdym etapie przygotowań.
Do dyspozycji naszych Gości oddajemy siedem wszechstronnych, w pełni klimatyzowanych sal, które różnią się powierzchnią i możliwościami aranżacyjnymi. Niezależnie od tego, czy w planach są małe warsztaty dla 10 osób, czy duży kongres dla 350 uczestników, nasze sale konferencyjne można elastycznie dopasować do charakteru i skali spotkania. Zapewniamy możliwość dowolnej konfiguracji ustawienia krzeseł i stołów – od układu teatralnego, przez szkolny, aż po bankietowy czy podkowę.
Każdy wynajem sali na konferencję w naszym hotelu obejmuje dostęp do nowoczesnego i niezawodnego wyposażenia, które jest kluczem do płynnego przebiegu prezentacji i prelekcji. W ramach standardowej oferty zapewniamy:
Sukces wydarzenia to także dopasowana oferta gastronomiczna. Nasza Restauracja Quickstep przy hotelu znana jest z wyśmienitej kuchni, a jej doświadczony Zespół z przyjemnością przygotuje spersonalizowane Menu dopasowane do potrzeb. W ramach wynajmu możemy zapewnić przerwy kawowe ze zróżnicowanymi wypiekami czy lekkie lunche biznesowe w formie bufetu lub w wersji serwowanej. Mamy także możliwość zorganizowania eleganckiej kolacji czy bankietu po zakończeniu części merytorycznej. To taka kropka nad “i”, która pozwoli uczestnikom na relaks i networking w mniej formalnej atmosferze.
Jako hotel z salami konferencyjnymi w Krakowie, oferujemy kompleksowe rozwiązania, które wspierają logistykę danej realizacji. Dla Gości oraz prelegentów mamy do dyspozycji bezpieczny parking na przeciwko hotelu oraz możemy przygotować specjalne pakiety noclegowe w komfortowych pokojach, z możliwością rezerwacji pełnego wyżywienia (śniadania, obiady, kolacje).
Wybór naszej sali konferencyjnej to wybór doświadczenia, profesjonalizmu i partnera, który zadba o każdy szczegół.
If you want to organize a meeting, training or conference at Hotel Swing, please write or call us.