Podczas kongresu w auli WSZOP nasz zespół sprzedaży i marketingu miał okazję wrócić na chwilę do szkolnej ławy – tym razem po solidną dawkę wiedzy, inspiracji i świeżych pomysłów od ekspertów świata marketingu.
POWRÓT DO KORZENI KOMUNIKACJI
Paweł Tkaczyk zabrał uczestników w nostalgiczną podróż do czasów sprzed ery Internetu – do momentu, gdy „Just 5” rozbrzmiewało w radiu, a magazyny jak Bravo były źródłem informacji i trendów. Jego prelekcja przypomniała, jak bardzo zmieniła się nasza percepcja świata i komunikacji – oraz że młodsze pokolenia nie znają już życia „poza siecią”.
AI I PRAWO - PUŁAPKI, KTÓRE WARTO ZNAĆ
Sporo emocji wzbudził wykład mec. Jarosława Góry pt. „Prawne pułapki AI”. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jakie ryzyka niesie korzystanie z treści generowanych przez sztuczną inteligencję – od nieświadomych plagiatów po naruszenia dóbr osobistych. To temat szczególnie aktualny w kontekście dynamicznie rozwijających się narzędzi technologicznych.
GRYWALIZACJA, PROMPTOWANIE I NOWE HORYZONTY MARKETINGU
Z kolei Marcin Pałys przedstawił ciekawe przykłady wykorzystania grywalizacji w komunikacji marketingowej, a Wojciech Ptaś opowiedział o możliwościach (i ograniczeniach) pracy z promptami oraz weryfikacji tekstów tworzonych przez AI.
Spotkanie pełne było ciekawych przykładów, anegdot i inspiracji, które na długo zostaną z uczestnikami.
Takie wydarzenia przypominają, jak ważna jest ciągła wymiana wiedzy i doświadczeń – również w branży hotelarskiej, gdzie autentyczność przekazu i zrozumienie nowych technologii są dziś kluczowe.