Hotel Swing, Kraków
Hotel Swing, Kraków
Inspiracje z 7. Kongresu Ludzi Marketingu

Inspiracje z 7. Kongresu Ludzi Marketingu

Data przyjazdu 23 paź 2025
Data wyjazdu 24 paź 2025
16 października 2025

Czy wiedzieliście, że już ponad 52% wszystkich treści w internecie to te generowane przez sztuczną inteligencję? Jakie wyzwania niesie to dla marketingu i świata mediów społecznościowych? Na te i wiele innych pytań szukali odpowiedzi uczestnicy 7. Kongresu Ludzi Marketingu, organizowanego przez Śląskie Towarzystwo Marketingowe.

Podczas kongresu w auli WSZOP nasz zespół sprzedaży i marketingu miał okazję wrócić na chwilę do szkolnej ławy – tym razem po solidną dawkę wiedzy, inspiracji i świeżych pomysłów od ekspertów świata marketingu.

POWRÓT DO KORZENI KOMUNIKACJI

Paweł Tkaczyk zabrał uczestników w nostalgiczną podróż do czasów sprzed ery Internetu – do momentu, gdy „Just 5” rozbrzmiewało w radiu, a magazyny jak Bravo były źródłem informacji i trendów. Jego prelekcja przypomniała, jak bardzo zmieniła się nasza percepcja świata i komunikacji – oraz że młodsze pokolenia nie znają już życia „poza siecią”.

AI I PRAWO - PUŁAPKI, KTÓRE WARTO ZNAĆ

Sporo emocji wzbudził wykład mec. Jarosława Góry pt. „Prawne pułapki AI”. Uczestnicy mogli dowiedzieć się, jakie ryzyka niesie korzystanie z treści generowanych przez sztuczną inteligencję – od nieświadomych plagiatów po naruszenia dóbr osobistych. To temat szczególnie aktualny w kontekście dynamicznie rozwijających się narzędzi technologicznych.

GRYWALIZACJA, PROMPTOWANIE I NOWE HORYZONTY MARKETINGU

Z kolei Marcin Pałys przedstawił ciekawe przykłady wykorzystania grywalizacji w komunikacji marketingowej, a Wojciech Ptaś opowiedział o możliwościach (i ograniczeniach) pracy z promptami oraz weryfikacji tekstów tworzonych przez AI.

Spotkanie pełne było ciekawych przykładów, anegdot i inspiracji, które na długo zostaną z uczestnikami.

Takie wydarzenia przypominają, jak ważna jest ciągła wymiana wiedzy i doświadczeń – również w branży hotelarskiej, gdzie autentyczność przekazu i zrozumienie nowych technologii są dziś kluczowe.

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Park Wodny w Krakowie Spółka Akcyjna, Dobrego Pasterza 126, 31-416, Kraków , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane